Pust.cz

Server pro učitele půstu
It is currently Tue Jan 16, 2018 3:25 pm

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 8:09 am 

Vzhledem k tomu, že nyní denně pracuji jako "poradce" lidem, kteří nenašli řešení u lékařů a hledají jiné cesty, jak se uzdravit, často se setkávám se staršími a velmi zanesenými lidmi.

Někteří jsou ochotni pokusit se změnit svůj životní styl a myšlení, jsou ochotni i hladovět.

Ovšem jako první bod, jako start vidím očistu tlustého střeva spolu s dodržováním výživy, pohybu, prostě změnou životního stylu. Obecně neplatí nic, vše řešíme dost individuálně.

Ze zkušeností některých zákazníků však vím, že díky hydrocolonu se zbavili velmi silných nánosů, velkého množství kamenů a plísní z tlustého střeva. Když se takto zanesený člověk začne postit, může ho náhlá intoxikace nejen odradit, ale i přiotrávit a to je zbytečné, si myslím.

Mám vyzkoušené, že částečnou očistu lze provést některými bylinnými čaji, zeleninovými šŤávami, pokud se užívají dlouhodobě. To by mohla být přípravná fáze před půsty pro tyto lidi.
Ale věc vidím tak, že razantní opakovaný výplach může celou věc značně ulehčit...

Pavle, prosím o vyjádření, čím je hydrocolon špatný a jestli je pro tyto lidi nějaké jiné řešení. Sada na klystýr lze zakoupit, ale jsou lidé, kteří mají velký strach si hadici vsunout do konečníku.
Další variantou je možnost provedení klystýru hadicí od sprchy, když se nastaví vlažná voda a nízký tlak vody. Hadice se nemusí zasouvat, nýbrž ji stačí přiložit. TAto aplikace je daleko rychlejší než práce se sadou na klystýr, průplach lze provést vícekrát za sebou s menší časovou ztrátou.

Pavle, prosím o krátký názor, nerada bych lidem, kteří mají zájem se změnit, doporučovala něco, co by jim škodilo...

Profile  

Post subject:
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 5:27 am