Několik lidí mě požádalo o názor na článek  pod  linkem http://www.novinky.cz/
Velmi mě těší, že dva pisatelé-čtenáři půstu  v pohonu perpetisu rozpoznali stejnou energii jaká se točí okolo pyramid. Tedy tu,o které se tu již diskutovalo.
 V článku se píše o složité cestě, kterou dva konstruktéři došli k "objevu" pohonu magnetickou  energií.  Popravdě řečeno, popis cesty vyvolává úsměv na mé tváři, jelikož jej považuji za pokus zakrýt úplně jiný zdroj jejich "vynálezu", kterým je pravděpodobně nějaký archiv neschválených patentů nebo prostě a jen Internet, kde je tento princip popsán mnoha stránkách uložených na různých serverech. 
O co tedy opravdu jde? Jde o perpetum mobile? Jde o energii od nikud?  Nejde a podle zákona zachování energie ani nemůže jít. Ano, správný postřeh několika lidí zde, jde o stejnou energii jako je poháněna správně postavená a správně orientovaná pyramida a nebo obyčejný kompas. Této energie je okolo nás mraky a nikdy ji neubývá. Zijeme v ní a neuvědomujeme si jí, protože není vidět. Tak jako se nepodivujeme nad tím co za sílu a jakou energiíí posouvá něco střelku kompasu na sever, tak se nesmíme divit neomezenému výkonu magnetického motoru. Tyto věci už kdysi dávno už znal Henry Ford a podle doložených zpráv se také jako první člověk setkal tváří v tvář s brutalitou a neomezeností naftové mafie, která přerostla do dnešních obludných rozměrů a ovládá dnešní dění  na Zemi. První automobily pana Forda byly postaveny na dva druhy pohonu- na pohon benzínem a magnetem. Stačila malá úprava ve formě  vyšroubování svíček z motoru, namontování magnetu do prostoru setrvačníku motoru a auto jelo na magnetickou energii. Klíčovým okamžikem zvratu dějin byl ústup pana Forda jemuž vyhrožovali prodejci beznínu likvidací jeho rodiny pokud s nepřestane s vývojem alternetivního pohonu motoru magnetem. Pan Ford byl tvrdý člověk a vzkázal zástupcům naftové mafie, že pokud nedají pokoj jemu a jeho rodioně, že dodatečně pošle magnety všem zákazníkum, kterým už prodal svoje auta aby si magnet namontovali. Tím došlo sice k tomu, že pan Ford měl klid, ale jaké následky jeho ústupek měl na další dění na Zemi můžeme vidět právě dnes... Kdo má oči jen trochu otevřené, jistě vědi vidí........ 
Stačí zadat do googlu: henry ford magnetic engine a najdem hned jakpak motor vypadal. Na prvnímobrázku je motor Kelly v plášti a na druhém bez pláště:

Byť zařízení vypadá poměrně složitě, funguje zcela jednoduše. Představte si obyčejný větrník na jehož  jeden list-konec listu dáte permanentní magnet. Pak si vezmete do ruky druhý magnet do ruky a přiblížíte se s ním k magnetu  připevněném na listu větrníku. Teď záleží na náhodě, zda magnet v ruce má stejnou či opačnou polaritu. Jistě již každému dochází, že pokus tejnou, list bude od magnetu v ruce odpuzován a list se potočí od magnetu a naopak. Pak stačí jen v ruce vyměnit za elektromagnet, kterému v okažiku přisátí magnetu na listu změníme polaritu a list proběhne okolo magnetu dál a udělá setrvačností celou otočku. To už zbude mít nějakou rychlost a bude opět přitahován magnetem přepnutým na tah který opět v okamžiku průchodu přepneme na opačnou polaritu tedy na tlak.  Za krátký čas tak dosáhneme mnohatisícových otáček větrníku. Náš model by se jistě záhy rozpadl na nevyváženost ale tady si česká hlava s vyvážení jistě snadno poradí ve formě zdvojnásobení výkonu motoru ;) 

Podobný osud jako magnetický motor stíhlo na Zemi mnoho různých zařízení, jetrá mohla člověku značně ulehčit život a odstranit jeho závislot na brakování energie ze Země. Dalším takovým strojkem je v dnešní době nazívaná  Joe Buňka - na Internetu najdete Jeo Cell. Nejde o nic jiného než motor na vodu - tedy spíše zdroj paliva pro obyčejný spalovací motor který mění obyčejnou vodu na vysoce výhřevné palivo. Je to zařízení jednoduché a lze je vyrobit doma v garáži. 

Více obrázků, postup výroby a video v chodu  pak najdete zde: http://peswiki.com/index.php/OS:Joe_Cell:Replications:Andy_Graham

Dalším zařízením je například pak obyčejný chladič z auta do kterého nalijeme benzín a na jeho obrovské vnitřní ploše jej pak necháme přirozeně odpařit. Páry smíchané se vzduchem pak vedem vhodným potrubím o velkém průměru do prostoru filtru před motorem stejně jako třeba dnes poměrně oběžně používaný propan butan. Spotřeba benzínu takto klesne na třetinu. Jak z předchozího plyne, sebelepší karburátor nebo vysokotlaká vstřikovací jednotka nedokáže rozptýlit směs do vzduchu tak dokonale, jako k tomu dojde přirozenou cestou na velké ploše v chladiči. Radiátor může být za auta, nebo třeba z klimatizace..

Takto bych mohl napsdat další a další řešení, která jak se píše v článku na idnesu byla skoupena ropnými šejky:) Kde je ale pravda? Bohu žel, někde jinde. A to jinde jsou vědci, kteří jsou za sou činnost placeni kýmsi, komu záleží na dalším vývoji směrem ne k dobru lidstva ale dobru vlastnímu = k tomu, aby šlo dále a dále vydělávat. Bohužel, dnešní vědci hledají cesty, které nemají nic společného s logikou přirozeného vývoje....  Příčinou jsou peníze......... Pokud výše uvedené řádky   některý vážený vědec uzná za plnohodnotné a obsah 100% funkční,  zároveň tím přizná svoji nepotřebnost a svůj konec..